Tuesday, June 17, 2014

Set Berpuasa Shaklee - Bertenaga sepanjang Ramadhan mengikut bajet anda!

Assalamualaikum and hello!

Hujung bulan June ni umat Islam semua akan berpuasa.
Fuh lagi seminggu lebih je kan dah nak masuk bulan Ramadhan yang barakah kan.
Macam mana persiapan anda semua? :)

Baru-baru ni saya n husband sama-sama berpuasa sunat, saje la warming up sebelum berpuasa sebulan.
Ambik mood sikit hehehe.
Nak share dengan anda semua.
Saya n husband memang tak makan berat waktu bersahur, biasalah awal2 pagi kan 'enjin' tengah sejuk.
Biasanya husband akan makan 3 biji kurma n air kosong saja, saya pulak makan la roti 2 keping or biskut.
Tapi kali ni kami bertukar kepada kurma Set Berpuasa Shaklee.
Saya bancuhkan 1 sudu ESP dengan air susu coklat, lepas tu ambil 1 biji B Complex.

Seharian tu saya buat kerja macam biasa, keluar jumpa customer, lepas tu kemas rumah, buat kerja lagi n bersilat pulak kat dapur nak masak untuk berbuka.
Alhamdulillah tak rasa penat. Lapar pun tak. Rasa macam biasa je.
Kalau puasa tahun lepas, kalau xbangun sahur je siang tu perut mesti sakit.
Lepas tu badan lemah sampai menggigil-gigil perut masuk angin.
Sebab saya ada gastrik , jadi hal macam ni agak mengganggu kesihatan saya.
Tak payah tunggu bulan puasa, hari tak puasa pun same jadi mcm tu, bila lambat makan, or bila skip lunch.
Tapi tu dulu la before saya ambik Shaklee :D

Ok sambung cerita.
Jadi hari tu saya sangat bertenaga macam tak puasa. Husband balik then saya tanya, lapar?
Dia cakap biasa je.
Wah alhamdulillah sangat2 kitorang 2 kemain suka lagi hehehe.

Lepas tu malam tu husband pulak nak pergi main futsal. 
So sye preparekan ESP + susu coklat dagi untuk dia minum before pergi. 
Ni dia yang mintak. Amboii hahha.


Biasanya la kan, asal balik dari main futsal je dia mengah and lembik, basuh kaki mandi terus tido.
Tapi malam tu dia balik muka senyum lebar. Amboii lagi.
Dia cakap dia xpenat and bertenaga abis masa main tu. Balik pun xterus tido, ade la masa nak borak2 laki bini sambil tengok tv haha last-last sye yang tido dulu letih nak melayan hahaha :p

Ok jom layan Set Berpuasa Shaklee

Mighty 3 Gems 

B Complex

Vitalea

Ok kat sini ade beberapa pilihan ikut bajet anda.
Anda boleh nak ambik gabungan or satu-satu jugak.

SET A (Bajet bawah 400)
Mighty 3 Gems
ESP + Mealshakes + Performance Drink
atau
ESP + Performance Drink
atau
ESP + Mealshake
atau
ESP + B Complex + Vitalea Iron Formula

SET B (Bajet bawah 200)
Mealshake + Performance Drink
atau
ESP sahaja
atau
Mealshake sahaja
atau
B Complex + Vitalea
atau
ESP + B Complex

SET C (Bajet bawah 100)
Performance Drink
atau
Vitalea Iron Formula sahaja

SET D (Bajet bawah 50) 
B Complex sahaja

Kalau xsure anda perlukan yang mana, jangan risau sebab setiap pelanggan akan diber consultation terlebih dahu :)

Untuk mendapatkan TAWARAN ISTIMEWA bulan ini serta consultation mengenai masalah dan produk Shaklee, boleh hubungi saya di :
SID MiraSMS/Whatsapp : 0173262007Atau boleh PM saya di sini

Thank you for reading ^_^




No comments:

Post a Comment