Tuesday, June 24, 2014

Testimoni Shaklee - Vitamin E pudarkan parut jerawat dan melembapkan kulit kering

Assalamualikum, hai :)

VITAMIN E memang sangat famous dengan fungsi n kebaikannya yg saaangat banyak.
Untuk kulit, kesuburan, vitamin Cinta, parut, stretchmark, antioksida, melindungi sel, merawat keguguran rambut and banyak lagi! Fuh semput sebut hehehe.

Kali ni nak share lagi feedback customer yang concern untuk hilangkan parut jerawat.
Jadi of course, VITAMIN E SHAKLEE is the best :)

After seminggu :



Pening kepala adalah salah satu tanda healing crisis.
Apa itu healing crisis?

Satu proses berterusan dalam badan yang mengambil masa untuk membersih dan membina semula sel-sel badan yang telah rosak akibat radikal bebas. Sebahagian dari proses ini akan mula untuk menyingkirkan toksin yang telah sekian lama terkumpul didalam badan sepanjang hidup. Semasa proses penyingkiran toksin, badan anda akan mengalami tanda atau simptom yang membuatkan rasa tidak selesa, dan ia dipanggil sebagai krisis penyembuhan.

Ada sesetengah kita yang akan mengalami simptom-simptom ini seawal sehari dua selepas memulakan pemakanan supplement/vitamin.. ada juga yang mengalaminya selepas 2-3 bulan pengambilan supplement/vitamin bergantung kepada tubuh badan masing-masing.

Cara nak kurangkan healing crisis ni mudah saja, minum banyak air masak/mineral ataupun rujuk dengan SID anda mengenai dos supplement.
Dalam kes ni, beliau kurang minum air. Jadi lepas berhenti sekejap & minum air banyak dalam tempoh tu dah tak pening kepala lagi and dia pun teruskan balik ambil Vitamin E.
Alhamdulillah :)



Ni feedback dari seorang customer ,also my friend yang ambil VITAMIN E sebagai Vitamin Cinta , dan untuk kulit beliau yang kering and kerap rasa gatal bila terlalu kering.

Selepas seminggu :



Hubungan suami isteri yang baik, and dalam masa yang sama dapat selesaikan masalah kulit beliau yang kering.
Alhamdulillah, customer puas hati, saya lagi happy :D

Promosi Vitamin E masih valid lagi sampai 30 Jun 2014, 7 orang pertama yang hubungi saya akan dapat special price + exclusive consultation. 
Best kan?
Jom hubungi saya 0173262007 Mira sebelum terlambat.
7 yang terawal ye cepat-cepat! :)


No comments:

Post a Comment